Українська Спільнота Транзакційного Аналізу
Шість років натхнення, знань і нових відкриттів — саме стільки святкує Міжнародна Конференція УСТА у 2026 році!
Час справді минає непомітно. Здається, тільки вчора ми відкривали двері першої конференції, знайомилися один з одним та ділилися першими враженнями. І ось уже попереду – новий етап, нова нагода зібратися разом і поділитися новим досвідом.
Завдяки вашій підтримці та участі Міжнародна Конференція УСТА з кожним роком стає масштабнішою та змістовнішою. Кожна зустріч – це не лише нові знання, а й теплі знайомства, натхнення та розвиток.
Сучасне суспільство дедалі більше потребує культур інклюзивності – таких практик і підходів, які визнають унікальність кожної людини та створюють простір для рівних можливостей. У цьому контексті транзакційний аналіз стає потужним інструментом розуміння людської взаємодії, розвитку зрілості та відповідальності.
Ми переконалися: сила Конференції – у її спільноті. Кожен учасник, кожен спікер, кожен партнер робить свій внесок, щоб ця подія жила й розвивалася. Саме завдяки нашим учасникам та спікерам Конференція УСТА перетворилася на щорічну традицію, яку ми бережемо й розвиваємо.
Конференція стане нагодою не лише поглибити теоретичне розуміння, але й відкрити нові горизонти практичного застосування транзакційного аналізу у формуванні інклюзивних спільнот та зрілих особистостей.
Ми бачимо цю Конференцію як створення нового шляху: шлях, де інклюзивність стає не лише окремим напрямом роботи, а культурною нормою, що формує суспільство майбутнього. Це мости між людьми і культурами, професіями і дисциплінами, між сьогоденням і тим майбутнім, яке ми хочемо створити.
“КУЛЬТУРА ІНКЛЮЗИВНОСТІ І ТРАНЗАКЦІЙНИЙ АНАЛІЗ: МОСТИ ДО ЗРІЛОЇ АВТОНОМНОСТІ“
Мета Конференції – об’єднати фахівців Транзакційного аналізу для обговорення сучасних підходів щодо формування культури інклюзивності та застосування Транзакційного аналізу як ефективного інструменту розвитку зрілої автономності особистості, організацій та спільнот.
Назва Конференції відображає ідею побудови “мостів” між гуманістичними цінностями інклюзивності та психологічними інструментами Транзакційного аналізу.
Культура інклюзивності є фундаментом для суспільства, де визнається цінність кожної особистості та забезпечується рівність можливостей.
Транзакційний аналіз надає методологічні засоби для дослідження взаємодії, подолання бар’єрів та розвитку партнерських відносин, пропонує психологічні інструменти для розвитку культури інклюзивності: допомагає формувати прийняття, діалог без дискримінації та взаємодію на основі поваги до різноманітності.
Зріла автономність є кінцевою метою: це стан, коли особистість, організація та громада здатні до відповідального вибору, конструктивної взаємодії та реалізації власного потенціалу.
Ми говоритимемо про те,
Таким чином, конференція спрямована на пошук ефективних шляхів поєднання інклюзивних цінностей інклюзивності, поваги до різноманітності та психологічних практик для розвитку людини, організації та суспільства.
Інклюзія — це процес включення усіх людей до активного суспільного життя, незалежно від їхніх фізичних, психічних, інтелектуальних чи інших особливостей.
Інклюзивність у ТА — це міст між Я і Ми, між особистою автономністю та колективною зрілістю.
На Конференції Вас чекатимуть цікаві та корисні майстер-класи від міжнародних та українських спікерів.
Оргкомітет Конференції запрошує вас прийняти участь у VI Міжнародній онлайн-конференції «УСТА запрошує друзів».
Ми будемо дуже раді бачити вас серед учасників Конференції УСТА!
З повагою та теплом,
Оргкомітет Конференції УСТА
09:00
РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ
(ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО КОНФЕРЕНЦІЇ)
09:30 – 10:00
ВІДКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
10:00 – 11:30
ПЕРША ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
На воркшопі будемо розмовляти про сучасний напрямок терапевтичної роботи.
Історично психотерапії поділялися на два типи.
Перший, це підходи, засновані на техніках: Redecision Therapy, КБТ, EMDR, класичний ТА, гіпноз тощо.
Другий, підходи, засновані на стосунках: Реляційний ТА, психоаналіз, клієнт-центрована терапія, Інтегративний ТА тощо.
Традиційно психотерапія належала або до одного, або до іншого типу, тоді як Реляційне перерішення свідомо прагне поєднувати обидва підходи в одній методології.
Терапії, засновані на стосунках, по суті є формами репарентингу. Тобто клієнта запрошують у терапевтичні стосунки, налаштовані на її потреби, доброзичливі, співчутливі, стимулюючі до зростання, такі, що визнають і підтримують.
Коли людина входить у такі стосунки, більшість людей природно починають зростати психологічно. Отримуючи підтвердження та прийняття у тривалих стосунках, людина зазвичай розвивається у здоровішому напрямку.
Техніки, такі як перерішення, працюють по-іншому. Вони використовують специфічні інструменти, зокрема катарсис.
У Перерішенні часто присутнє потужне катартичне вираження емоцій. Терапевтичну цінність такого вираження визнавали давно, починаючи з Фрейда та багатьох інших авторів.
Через катарсис багато людей природно розвиваються та зростають.
Робота з двома стільцями дозволяє застосовувати елементи експозиційної терапії до травматичного досвіду, зменшуючи його негативний вплив.
Перерішення також використовує когнітивний компонент аналіз сценарію та ігор, а також розуміння того, як рання травма впливає на наші стосунки, думки та почуття сьогодні.
Це зазвичай називають бібліотерапією, тобто використанням Дорослого клієнта для підтримки процесу втілення нового рішення.
Використання катарсису, експозиції до минулої травми та отримання клієнтом інформації про сценарій призводить до значного інсайту.
Дослідження Воса і ван Рейна (2025) «Посібник з транзакційно-аналітичної психотерапії: доказовий підхід» показують, що такі інсайти мають виразний позитивний терапевтичний ефект.
Більше того, доведено, що вони є еквівалентними позитивному ефекту, який дають якісні терапевтичні стосунки.
Підхід Реляційного Перерішення демонструє, як культура інклюзивності втілюється на практиці: терапевтичні стосунки створюють безпечний, приймаючий простір, а техніки перерішення дають клієнту інструменти для зміни сценарію та відновлення автономності.Такий спосіб роботи підтримує різні аспекти досвіду людини, емоції, думки, травматичну історію, потребу в близькості, і таким чином слугує “мостом” від вразливості та обмежувальних сценаріїв до більш зрілого, усвідомленого та автономного життя.
Tony White - TSTA-P-ITAA
Наталія Ісаєва - PTSTA-P-EATA
11:30 – 11:45
ПЕРЕРВА
11:45 – 13:15
ДРУГА ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
На цьому семінарі буде розглянуто визначення автономії Берна (1964) та запропоновано плюралізм (Баттс, 2002, Мінікін, 2024, Семюелс, 1989 та інші) як потенційний шлях до зрілості. Я запропоную короткі теоретичні ідеї з можливістю для досвідного навчання та обговорення.
Karen Minikin - TSTA (P), очільниця Кафедри Психотерапії в коледжі Айрон-Мілл в Ексетері, Сполучене Королівство. Авторка та прихильниця теми перспектив перетину культур та інклюзивності.
Ранній ТА мав переважний фокус на вербальних транзакціях та інтервенціях, які лежать у межах свідомого контроля терапевта. Я пропоную поговорити та врахувати про процеси, які відбуваються між терапевтом і клієнтом, та лежать поза свідомою регуляцію є терапевтичної пари.
Моменти зустрічі (Daniel Stern, 2004) - це ситуації глибокого емоційного досвіду, залученості та співналаштування. Про те, як розуміти їх походження, як вони трапляються, що відбувається з точки зору ТА, ми поговоримо на майстер класі.
Ця презентація розрахована на психотерапевтів, що мають практику та зацікавлені у реляційному стилі.
Ганна Головань - ТСТА-П-(ЄАТА), Тренуючий та Супервізуючий Транзакційний Аналітик в галузі Психотерапії (ЄАТА), СТА-П (ЄАТА) Сертифікований Транзакційний Аналітик в галузі Психотерапії (ЄАТА), лікар-психолог, магістр медичної психології, інструктор 101 курсу, Європейський Сертифікат Психотерапевта ECP (EAP).
Опис майстер-класу
13:15 – 14:00
ОБІДНЯ ПЕРЕРВА
14:00 – 15:30
ТРЕТЯ ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Цей семінар досліджує, як навчальні сценарії формують способи взаємодії людей зі знаннями, розвитком та динамікою стосунків як у психотерапевтичному, так і в освітньому середовищі. Ми розглянемо, як сценарні повідомлення впливають на поведінку під час навчання, від допитливості та ризику до уникнення та перфекціонізму. За допомогою інтерактивних вправ та спрямованої рефлексії учасники визначать власні інтерналізовані моделі навчання та розглянуть, як вони можуть підтримувати або перешкоджати зрілій автономії. Семінар інтегрує основні концепції тематичної асоціації із сучасними ідеями про культуру інклюзивності. Учасники отримають практичні стратегії для створення середовища, яке заохочує відчування, автентичність та процвітання для себе та тих, кого вони підтримують.
Alina Comendant - PTSTA-P, CTA-P, CTA-E
Майстер-клас є запрошенням глибинно поміркувати щодо питання: як внутрішня автентичність терапевта - його або її свідомий доступ до свого “таємного саду” - стає джерелом реляційної безпеки в терапевтичному кабінеті. Учасники матимуть нагоду дослідити в який спосіб аспекти безсвідомого Я терапевта впливають на його або її здатність створювати простір в якому автономія клієнта може дозріти. Практичні та досвідні елементи семінару дозволять глибше зрозуміти тонку динаміку між турботою та контролем, емпатією та проекцією. Метою зустрічі є поглиблення усвідомлення стосунків та розвиток здатності створювати безпечний та автентичний простір, у якому можуть відбуватися реальні зміни та зростання автономії клієнта.
Adam Bekier - M.Div., Ph.D., Certified Teaching Member ITAA
Інклюзія часто розуміється як відкритість та прийняття різноманітності, проте справжня інклюзія виникає в моменті тут і зараз, у тому, як ми зустрічаємо один одного, незважаючи на відмінності. Цей практичний семінар досліджує, як усвідомленість та кордони можуть співіснувати як важливі елементи зрілої автономії. Використовуючи концепції транзакційного аналізу – его-стани, групове імаго, симбіоз та автономія – ми розглянемо, як інклюзія розгортається момент за моментом у групах та професійних стосунках. Ми також поміркуємо над тонкими процесами приналежності та виключення, і навчимося орієнтуватися в них з усвідомленням та повагою. Сесія пропонує баланс теоретичного обговорення та практичного дослідження, спрямованого на підтримку консультантів, коучів та лідерів у сприянні як зв'язку, так і диференціації – основи справжньої інклюзивності та стійких людських систем.
Jeanette Wygoda-Klute - PTSTA (O), TA-практик, коуч та фахівець з розвитку організацій з Німеччини. Її робота поєднує етичне консультування, інклюзію та автономію у професійних стосунках.
15:30 – 15:45
ПЕРЕРВА
15:45 – 16:45
ЧЕТВЕРТА ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Шановні колеги, запрошую вас до спільного дослідження інклюзивності крізь призму теорії сценарних заборон і дозволів.
Ми розглянемо 13 психологічних заборон, які працюють як приховані механізми культуральної та організаційної не-інклюзії, та простежимо, як вони масштабуються у дисфункційні норми, групову динаміку й управлінські практики.
Проаналізуємо контрсценарні відповіді - драйвери за Табі Кайлером і Кітом Тюдором - як способи компенсації не-інклюзивності, а також его-стани, що здатні посилювати або, навпаки, блокувати інклюзивність у професійному середовищі.
На завершення я представлю практичний чек-лист - інструмент для оцінки інклюзивного середовища, який допоможе визначати точки росту та розвивати інклюзивну культуру на індивідуальному, командному й організаційному рівнях.
Марія Фабрічева — психотерапевтка, менторка; лекторка освітніх програм із психоедукації, тренерка терапевтичних та менторських груп, фасилітаторка груп психологічної підтримки.
Авторка книги «Гора з плечей: як виявити та подолати 13 психологічних заборон» (Лабораторія, 2025).
Зареєстрована психологиня реєстру EuroPsy (EFPA — European Federation of Psychologists’ Associations), практик Транзакційного аналізу (trainee CTA-P).
Членкиня НПА, ITAA, EATA.
На воркшопі розглянемо проблеми наукової обґрунтованості ТА: загальне поняття доказового та науково-обґрунтованого методу психотерапії, докази щодо моделі Его-станів, дослідження ефективності ТА, моделі "універсалізації" ТА, клінічні протоколи на основі ТА моделі.
Денис Старков - кандидат психологічних наук, CTA-p-EATA
Інклюзивність все частіше стає темою професійних дискусій, однак у терапевтичній та консультативній практиці вона нерідко стикається з опором, захистами та автоматичними реакціями.
На цьому майстер-класі ми розглянемо інклюзивність через призму транзактного аналізу - як прояв життєвої позиції Я ОК - Ти ОК, зрілої автономності та со-творчого контакту.
Особлива увага буде приділена ролі Культурального Батька та культурних сценаріїв, які формують анти-інклюзивні реакції, а також тому, як робота з Дорослого его стану дозволяє розширювати референтну систему в контакті з «інакшістю»
Оксана Фєофані - CTA-P-ITAA, PTSTA-P-EATA, інструктор 101 курсу
16:45 – 17:00
ПЕРЕРВА
17:00 – 18:30
П’ЯТА ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
У цій презентації досліджується, як культура інклюзії сприяє зрілій автономії, етичній усвідомленості та соціальній відповідальності в практиці та освіті транзакційного аналізу. Інклюзія розуміється не як толерантність, а як реляційна та етична позиція, яка шанує різноманітність та взаємне визнання. Інтегруючи принципи «ОКейності», поваги та спільної відповідальності, ми переосмислюємо автономію як взаємозалежний ріст, а не індивідуальну незалежність. За допомогою рефлексивного діалогу та досвідного навчання учасники досліджуватимуть, як інклюзивні практики в ТА навчанні та психотерапії можуть трансформувати стосунки, спільноти та професійну культуру в бік свідомої, етичної та соціально відповідальної автономії.
Alva Ramírez-Villatoro - PhD in Psychology, MEd & PTSTA-P
Цей семінар досліджує, як розробляється освітній сценарій, та досліджує важливу роль інклюзії в розвивальному сценарії. Разом ми розглянемо ключові елементи, що формують освітній сценарій, обговоримо, як на нього впливають принципи інклюзії, та розглянемо, як різноманітні потреби учнів трансформують нашу роботу з освітнім сценарієм. Учасники отримають практичні знання щодо створення навчального досвіду, який є доступним, змістовним та адаптованим до потреб усіх учнів.
Jan Honza Šimek - PTSTA (E)
Як колишній вчитель математики, фізики та інформатики, зараз Ян працює тренером з транзакційного аналізу, зосереджуючись на супервізії та професійному розвитку вчителів початкової, середньої школи та університетів. Також він підтримує шкільні консультаційні команди у створенні здорового та ефективного навчального середовища. Його пристрасть криється в прагненні допомогти школам стати місцями, де діти навчаються з радістю та ентузіазмом, почуваються в безпеці та мають можливість брати на себе повну відповідальність за власне навчання.
Цей семінар розглядає, як системне знецінення та несвідомі організаційні сценарії створюють процеси виключення наступності. Використовуючи транзакційний аналіз (ТА), ми проаналізуємо, як его-стани лідерства та передбачувані ігри підтримують упередженість у відборі та розвитку талантів. Ми вчитимемося використовувати OK Коралл для діагностики культури та застосовувати протоколи "від Дорослого до Дорослого" для зменшення упередженості.
Priyanka Lenka - CTA-Organizations
18:30 – 19:00
ПЕРЕРВА
19:00 – 20:30
СПЕЦІАЛЬНИЙ ГІСТЬ
Опанування емоційного світу (ЕС) необхідне, якщо ми хочемо створити та підтримувати близькість з людьми, яких ми любимо, і які люблять нас. У процесі вирішення Обмежувальних Повідомлень Привʼязаності ми отримуємо навички, які можуть служити нам у більшому світі з усіма людьми, а не лише з тими, хто нам найближчий. На цьому семінарі ми розглянемо Три Світи у всіх стосунках, які були створені за вибором та щирою привʼязаністю. Три Світи: Виживання, Емоційний та Практичний Світи. Важливо розпізнати, який світ присутній у реальному часі, і реагувати, знаючи обачливу поведінку, необхідну для кожного. Співчуття та емпатія є ключем до задоволення ЕС і є портативними навичками, створюючи можливість для прийняття для всіх людей, особливо тих, хто здається нам чужим.
John McNeel - M.Div., Ph.D., Certified Teaching Member ITAA
Завершення першого дня Конференції
09:00
РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ
(ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО КОНФЕРЕНЦІЇ)
09:30 – 10:00
ВІДКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
10:00 – 11:30
ПЕРША ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Автономія як концепція самоскеровування чи саморегуляції – це ілюзія. Ви можете бути справді автономними лише тоді, коли є частиною більшого цілого, і ваші дії узгоджуються з цим цілим. Навіть відлюдник, який живе далеко від цивілізації, залежить від більшої системи для виживання. Ваша подорож по місточках до автономії включає налаштування та зв'язок з іншими. На цьому семінарі ми спочатку прояснимо кілька відповідних концепцій, після чого працюватимемо в підгрупах за допомогою серії досвідних вправ.
Harry Gerth - MSc/TSTA(O), Marina Hoos - PTSTA(E)
11:30 – 11:45
ПЕРЕРВА
11:45 – 12:45
ДРУГА ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Через лінзу Транзакційного аналізу я запрошую подосліджувати, як імпульсивність, нестабільність, гіперфокус чи апатія пов’язані з его-станами, рухом Фізіс, сценарними процесами, драйверами й заборонами. Цей майстер-клас - запрошення побачити процес нейрорізноманіття не як хаос, а як форму Physis у дії, де енергія росту шукає баланс між свободою та структурою.
Під час зустрічі я поділюся власними напрацюваннями та клінічними спостереженнями.
Запрошую всіх, кого цікавить тема РДУГ у контексті Транзакційного аналізу, а також терапевтів і спеціалістів, які прагнуть глибше зрозуміти феномени нейродивергентності у своїй практиці.
Окремо запрошуються учасники з діагностованим РДУГ або вираженою симптоматикою, які хочуть долучитися до групи* з дослідження кореляцій між РДУГ, сценарними процесами та енергією Фізіс.
*Інформація про групу буде надана під час майстер-класу.
Роксана Ящук - PTSTA-P-O-EATA, Почесна членкіня та Президентка УСТА, засновниця навчальної платформи підвіщення кваліфікації в ТА - ATAinTA. Членкіня професійних спільнот.
Сергій Кухарук - Психолог, СТА/ПТСТА(П)-ЕАТА
Цей майстер-клас досліджує духовний аспект особистості як важливу складову терапевтичного процесу, хоча багатьом учасникам буває важко про нього говорити. Ми обговоримо, як уважне вивчення та вербалізація духовного досвіду допомагають клієнтам розширити смислове поле і зміцнити внутрішню автономію. Особливу увагу приділимо методам пошуку слів для опису духовних переживань та виявленню їхніх історичних, інтроєктованих або травматичних джерел. Ми розглянемо як делікатно інтегрувати духовні теми в терапію з урахуванням культурної чутливості та етичних меж.
Наталія Єгонська-Спенсер - Президентка ГО УСІПП, CIIPTS/IIPA, STA-PTTA-P, ITAA, психологиня, засновниця інституту ITAIP, тренерка і супервізорка.
12:45 – 13:30
ОБІДНЯ ПЕРЕРВА
13:30 – 15:00
ТРЕТЯ ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Цей інтерактивний семінар досліджує, як інклюзивність та автономія, в баченні крізь призму транзакційного аналізу, є взаємозалежними силами в індивідуальному та системному розвитку.
Dr. Sylvia Schachner - менеджер освіти, психолог, розробник системних шкіл, TSTA in Education.
15:00 – 15:15
ПЕРЕРВА
15:15 – 16:15
ЧЕТВЕРТА ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Запрошую дослідити модель взаємозв’язку між ставленням до грошей, інклюзивністю та зрілістю монетарної культури. Чим більш позитивно й усвідомлено особистість ставиться до грошей, тим вищий рівень її готовності брати участь у фінансових відносинах, а отже — тим зріліша й інклюзивніша монетарна культура формується в суспільстві.
Ставлення до грошей є внутрішньою психологічною передумовою для розширення інклюзивного простору у фінансовій системі. З позицій транзакційного аналізу інклюзивність відображає домінування «Дорослого» Его-стану як соціально зрілої позиції, що забезпечує раціональне, усвідомлене й відповідальне використання грошей.
На майстер-класі ми розглянемо дану тему в концепціях транзакційного аналізу на трьох рівнях: макрорівень (суспільство), мезорівні (організація) та мікрорівні (особистість).
Наталія Клименко - Докторка філософії в галузі психології (Ph.D.), trainer CTA – O, старша наукова співробітниця лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, психологиня, бізнес-тренерка, організаційна консультантка, авторка книги «Поради віщунок. МАК «Ключі жіночої сили» та колоди МАК «Ключі жіночої сили», членкиня УСТА, EATA, ITAA, НПА, УАОППП, досвід практичної роботи – 26 років.
В цьому досвідному семінарі я пропоную розглянути здатність до інклюзії як прояв зрілої автономії. Що якщо зріла автономія і є здатністю включати себе та інших? На зустрічі учасники матимуть можливість дослідити, як усвідомленість та реляційна включеність створюють інклюзивні навчальні простори і можливості, де і Я, і Інші можуть належати та відчувати безпеку, приналежність і зрілу автономію в дії.
Лана Коваль — Магістриня Психології, ESL teacher, trainee for CTA-EATA in Education
У сім’ї, на роботі й у суспільстві ми часто конфліктуємо не з реальними людьми, а з образами з нашого минулого. ТА допомагає побачити, як ті самі сценарні рішення та Его-стани повторюються у всіх трьох контекстах.
П’ять стратегій Томаса–Кілмана проявляються по-різному вдома, у командах і між групами, але їхній корінь один — наша внутрішня структура. Суперництво може бути голосом Критичного Батька, уникання — дитиною, що боїться втрати, пристосування — старим рішенням «щоб вижити».
Конфлікти ескалують тоді, коли люди реагують із автоматичного сценарію, а не з Дорослого: у парах це виглядає як повторення сімейних ролей, на роботі — як закостенілі ігри, у суспільстві — як колективна регресія.
ТА дає інструменти, які повертають контекст у теперішнє: розпізнати проекцію, відокремити минуле від реальної ситуації та зрозуміти, яка стратегія за Томасом–Кілманом потрібна саме тут, а не «завжди».
Співпраця — найскладніша стратегія, але вона стає можливою лише там, де є автономність. Вона починається з особистої здатності бачити Іншого не через сценарій, а через контакт — у шлюбі, у командах, у групах і спільнотах.
У поляризованому світі об’єднавча сила лежить у зрілості Дорослого Его-стану: в умінні витримувати різність, обирати свідомий стиль поведінки й не відтворювати старі конфлікти в нових стосунках, системах та культурах.
Тетяна Скуратовська - CTA-P-EATA, PhD, MBA
Майстер-клас присвячений тому, як досвід вроджених і набутих обмежень формує его-стани клієнта та впливає на терапевтичну взаємодію. Ми розглянемо, як Батько, Дорослий і Дитя реагують на різні типи обмежень, які сценарні рішення при цьому виникають і які ризики це створює для терапевта. Учасники навчаться розпізнавати, де клієнт потребує підтримки, а де виникає загроза патерналізму чи втягування в гру.
Олександр Бондаренко - Практик ТА, training for CTA
16:15 – 17:00
Закриття Конференції

Голова Оргкомітету
Членкиня УСТА

Президент УСТА
Членкиня УСТА

Членкиня УСТА

Членкиня УСТА

Членкиня УСТА