Шановні колеги!
08:30
РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ
(ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО КОНФЕРЕНЦІЇ)
09:00 – 09:50
ВІДКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
09:50 – 10:00
ПЕРЕРВА
10:00 – 11:30
ПЕРША ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Тоні Вайт
11:30 – 11:40
ПЕРЕРВА
11:40 – 13:10
ДРУГА ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Чи відчуваєте ви іноді дилему у своєму тілі, коли входите в групу?
Чи бачите ви іноді, як люди вагаються і стримуються в групах?
Чи чуєте ви, як люди сумніваються, коли приходять в групу?
Патрік думає, що більшість з нас впізнає це. Це дилема між автономією та гомономіією, або: «Буттям собою і пристосуванням до інших».
Цей постійний рух цікавить мене. Патрік багато працює з групами і часто бачить, як це відбувається, а також може розпізнати це в собі.
Тож як боротися з цією дилемою, з цим рухом у собі, який заважає нам занурюватися у сценарій та грати в ігри?
Цей воркшоп проведе вас через це мислення про постійний рух, зображений у вигляді лемніскату. Він надасть вам інструменти (які вам можливо, вже знайомі) для того, щоб досягти усвідомлення цієї концепції. Усвідомлення допоможе вам підтримувати зв'язок з тим, що є важливим для вас у кожну мить, і сприятиме прийняттю корисного рішення тут і зараз.
Ми будемо працювати разом, обговорювати це в загальному полі і в підгрупах і, він сподівається, добре проведемо час, працюючи і навчаючись разом!
Патрік Одендаль
Досвідчений консультант, тренер і коуч. Він працював з багатьма різними організаціями і підтримував їх, задля більш ефективної і більш приємної роботи разом. Зараз він є тренером в інституті TA в Нідерландах.
Всякий раз, коли люди, з якими він працює, створюють зв'язок між своїм розумом і серцем і розвивають себе, він відчуває себе щасливим. Це чудова робота!
На цьому воркшопі я представлю формули відчуження і звільнення, розроблені Штайнером і Вайкоффом у 1975 році. Потім я опишу свій радикально-реляційний підхід до застосувань в сфері психології і поділюся своїми міркуваннями щодо переписування формул визволення.
Матеріал для цього майстер-класу буде взятий з моєї нещодавньої книги: «Радикальна Реляційна Перспектива в психотерапії Транзакційного Аналізу”.
Карен Мінікін
Веде приватну практику в Західному Сомерсеті та очолює курс психотерапії в коледжі Айрон Мілл в Ексетері, графство Девон. Вона є авторкою і співредакторкою двох журналів. Її нещодавня книга:«Радикальна Реляційна Перспектива в психотерапії Транзакційного Аналізу” спирається на особисті та професійні історії і розглядає те, як наша спадщина продовжує жити в нашому сучасному соціальному та психологічному світі.
13:10 – 14:00
ОБІДНЯ ПЕРЕРВА
14:00 – 15:30
ТРЕТЯ ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Амбівалентність - щось, властиве всім людям, коли вони мають справу з потребами та бажаннями. Психотерапевтам часто доводиться працювати з подібним клієнтським запитом.
Марко Мацетті пропонує оригінальний підхід до цієї теми та п'ятикрокову модель.
На майстер-класі я представлю модель . Учасники зможуть попрактикуватися у її використанні.
Катерина Булгакова
Першою в Україні здобула сертифікацію Сертифікований Транзакційний Аналітик (СТА-Р-ЕАТА), сертифікований інструктор 101 курсу.
Сертифікований Тренер, Супервізор, Транзакційний аналітик (ТСТА-П-ІТАА), практикуючий психотерапевт з 40 річним досвідом. Голова Ради Тренерів УСТА.
15:30 – 15:40
ПЕРЕРВА
15:40 – 17:10
ЧЕТВЕРТА ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Метою цього майстерклас є ознайомлення з соціально-когнітивним транзакційним аналізом (SCTA), розвитком теорії та практики ТП. Учасники дізнаються про цю модель через прямий досвід та обговорення, задля виявлення можливостей застосування на практиці та в дослідженнях.
Розанна Джакометто
Психологиня, психотерапевтка і TSTA-P, з глибокою пристрастю до освітньої сфери ТА. Вона живе в Римі, де працює в приватній практиці як психотерапевтка і супервізорка. Вона є запрошеним професором Школи спеціалізованої психотерапії Папського Салезіанського Університету в Римі, працює у сфері формування та підтримки богопосвяченого та релігійного життя, а також є клінічною спеціалісткою з травмоінформованої допомоги, зокрема, консультує з питань залучення та захисту жертв насильства.
Вона є членом дослідницької групи LaRSI (Лабораторія досліджень самосвідомості та ідентичності) в IRPIR (Інститут досліджень інтрапсихічних та реляційних процесів, Рим) і в даний час є головою Комітету з нагородження наукових досліджень ITAA. Вона є членкинею ЄATA та ITAA.
Цикл контакту (Perls, 1947; Clarkson, 1989; Tudor, 1991) описує природний потік людського зв'язку, що рухається від усвідомлення до реалізації. Ця модель слугує цінною основою для вивчення того, як клієнти організовують свій досвід відповідно до своїх потреб і вимог оточення.
Те, як клієнт проходить цей цикл, відображає адаптації, сформовані минулим досвідом і творчими стратегіями, розробленими для виживання, безпеки та функціонування у світі. Хоча ці адаптації могли слугувати певній меті, порушення циклу - відомі як переривання контакту - можуть призвести до емоційних та поведінкових проблем, які проявляються як «захворювання» [disease]. У терапії гештальт-терапії та транзакційному аналізі здатність плавно рухатися через цикл тісно пов'язана зі здоровою, взаємодією з життям і стосунками, що приносить задоволення.
Цей воркшоп досліджує, як переривання контакту впливає на клієнтів різного віку, і пропонує практичні підходи для відновлення (інтрапсихічної) плинності. Учасники дізнаються, як виявити ці розриви та підтримати клієнтів у відновленні відчуття балансу та зв'язку.
Фокус воркшопу
Під час воркшопу ми розглянемо:
Учасники отримають інструменти, які допоможуть їм краще зрозуміти переривання контакту та застосовувати ефективні інтервенції, покращуючи терапевтичні результати в різних ситуаціях.
Аудиторія
Цей семінар призначений для психотерапевтів, консультантів і педагогів, які працюють з клієнтами всіх вікових груп, від дітей і підлітків до дорослих.
Аліна Комендант, MSc-TA, PTSTA-P, CTA-P (Нідерланди та Румунія)
Аліна Комендант - досвідчена дитяча та підліткова психотерапевтка з основним фокусом на травмах розвитку. Працює у Буссумі, Нідерланди, інтегрує транзакційний аналіз, гештальт ігрову терапію та сенсомоторну арт-терапію, включаючи терапію з використанням глини та брейн-споттинг, у свою практику.
Маючи понад 15 років досвіду роботи з дітьми та підлітками в румунських дитячих будинках, школах та приватній практиці, Аліна захоплюється підтримкою молодих людей за допомогою творчих та експериментальних підходів. Як міжнародна тренерка та супервізорка, вона сприяє навчанню та супервізуванню фахівців у галузі дитячої та підліткової психотерапії.
З 2022 року Аліна є членом правління Міжнародної асоціації транзакційних аналітиків для дітей та підлітків (ITACA), що сприяє застосуванню транзакційного аналізу в психотерапії з молоддю. Вона також є членом Міжнародної асоціації транзакційного аналізу (ITAA) та Європейської асоціації транзакційного аналізу (EATA).
У вільний час Аліна любить гуляти на пляжі, їздити на велосипеді та займатися гончарством.
Джон Флемінг
Джон - сертифікований коуч, ментор та фасилітатор особистого та професійного розвитку. Він має понад 15 років досвіду роботи в якості організаційного консультанта в різних галузях та впровадження трансформаційних змін у різних секторах.
У своїй роботі Джон керується духом інклюзії та розширення можливостей. Йому притаманний енергійний і прямий підхід. Як коуч, він теплий, грайливий і використовує творчість, щоб направляти клієнтів. Під час фасилітації він організовує процес, використовуючи свою спонтанність і здатність структурувати, щоб привести учасників у захоплюючу подорож самопізнання і зростання.
Коучинговий підхід Джона знаходиться під сильним впливом наступних модальностей, теорій, дисциплін і теорій: Транзакційний аналіз, системні розстановки, НЛП та нейронаука.
Джон є активним прихильником різноманітності, рівності, інклюзивності та доступності (DEIA) з особливим акцентом на ЛГБТК+, гендері та нейророзмаїтті.
Джерело натхнення Джона… «Якщо ми цінуємо різноманітність, якщо ми цінуємо незалежність, якщо ми цінуємо творчість, тоді ми повинні дозволити кожній дитині розвиватися у власному темпі та у власний спосіб» - Доктор Говард Гарднер (Dev Psych).
17:10 – 17:20
ПЕРЕРВА
17:20 – 18:50
П’ЯТА ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Світ нашого сьогодення наповнений невизначеністю, трансформаціями сталих систем, напруженням та перебудовою духовних цінностей. Це впливає на якість життя особистості та благополуччя персоналу організацій.
З кожним днем ускладняється вибудова довгострокових проектів опираючись на закони матеріального світу. Зростає запит на пошук відповідей за допомогою занурення у свій внутрішній світу та дотик до вищого Я.
На майстер-класі ми ознайомимось з новітніми концепціями щодо дослідження духовного інтелекту, розглянемо надбання транзакційного аналізу у вказаній сфері, практично опрацюємо вправи для розвитку духовного інтелекту. Навчимося використовувати духовні ресурси для вирішення життєвих завдань. Відчуємо «дотик до душі» через глибоке занурення у власну трансцендентну свідомість.
Наталія Клименко
Докторка філософії в галузі психології (Ph.D.), trainer CTA – O, наукова співробітниця лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, психологиня, бізнес-тренерка, організаційна консультантка, авторка книги «Поради віщунок. МАК «Ключі жіночої сили» та колоди МАК «Ключі жіночої сили», членкиня УСТА, EATA, ITAA, НПА, УАОППП, досвід практичної роботи – 25 років.
На майстер-класі ми розглянемо, як травматичні події впливають на здатність довіряти, і дослідимо шляхи до зцілення та трансформації через практичні інструменти транзакційного аналізу.
Учасники дізнаються, як відновити внутрішню рівновагу, почати повертати довіру до себе та інших, а також замисляться, як будувати чесні стосунки без захисних масок.
Влада Березянська
Має понад 15 років досвіду роботи з клієнтами. Спеціалізація – робота з травмами та відновленням довіри через переосмислення особистих сценаріїв. Як попередній тренер у транзакційному аналізі в психотерапії, Влада вірить, що теорія працює найкраще, коли поєднується з практичними знаннями.
Її мета – допомогти кожному учаснику глибше зрозуміти себе та відкрити нові шляхи для особистісного росту та відновлення.
Соціальний ідеал сучасної людини вимагає від неї долати негативне оцінювання, відмови, соціально-негативні імпульси. Проте водночас, з урахуванням створених технологічних умов, комунікативна активність знецінена, замінена досконалим технічним оснащенням та сервісними службами.
Таким чином, у сучасної людини створюється дисонанс , що їй необхідно вступати в соціальне спілкування, задовольняти значні потреби і водночас протистояти соціальним приниженням.
Ангеліна Сашко
В цьому майстер-класі Катерина хоче запропонувати подивитись на роботу з тупиками через призму реляційного ТА.
За останній майже три роки з початком повномасштабного вторгнення Катерина все частіше спостерігає в роботі зі своїми клієнтами, як війна створила умови, що актуалізували тупики глибоких рівнів (Ken Mellor).
Гарна новина в тому, що завдяки таким страшним і сумним умовам до них відкривається доступ. Але одночасно з цим - це складна робота, де вербальні інструменти мають свої обмеження. Тому в цьому майстер-класі, Катерина хотіла б поділитись своїм поглядом на роботу з тупиками різних рівнів через реляційну призму та запропонувати простір для роздумів учасників щодо прояву тупиків в їх психологічній практиці роботи з клієнтами.
Катерина Шелест
Сертифікований транзакційний аналітик в області психотерапії європейської асоціації транзакційного аналізу, системно сімейний психотерапевт, член ЕАТА, УСТА, НПА, голова Етичної комісії УСТА.
18:50 – 17:20
ПЕРЕРВА
Завершення першого дня Конференції
07:30
РЕЄСТРАЦІЯ УЧАСНИКІВ
(ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО КОНФЕРЕНЦІЇ)
07:45 – 08:00
ВІДКРИТТЯ КОНФЕРЕНЦІЇ
08:00 – 09:30
ПЕРША ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Однією з особливостей співтворчого транзакційного аналізу є обопільний вплив (co-influence) - людський досвід і концепція, яка проявляється в терапевтичній практиці як, за висловом Парлетт, «спільний комунікативний дім».
Продовжуючи свою попередню доповідь, з якою Кіт виступав у 2024 році на тему «Друзі та вороги», Кіт обговорить, як дружба, ворожнеча та мир спільно конструюються та опрацьовуються в терапії».
Кіт Тюдор
Кіт є професором психотерапії в Оклендському технологічному університеті, Аотеароа, Нова Зеландія, де він також є співкерівником Моана Нуї – Центру досліджень психологічної терапії. Він є сертифікованим транзакційним аналітиком у галузі психотерапії, який викладає та супервізує.
Кіт є визнаним та часто опублікованим автором і редактором, його роботи включаючи чотири книги про ТА та 23 статті TAJ, остання з яких пропонує транзакційний груповий аналіз війни. Він став лауреатом (разом з Гремом Саммерсом) Меморіальної премії Еріка Берна 2000 року за їхню роботу над креативним транзакційним аналізом.
Він має невелику приватну практику як терапевт, тренер і супервізор у Західному Окленді.
09:30 – 09:40
ПЕРЕРВА
Презентація магазину ТА BOOK
Презентує Наталія Ісаєва
ЗАПРОШУЄМО ВАС!
З 2015 року починається історія магазинчика TAbook. Ми займаємося перекладами та виданням цікавих ТА книжок.
Наразі в нашій крамничці є видання книг з Транзакційного аналізу у Психотерапії та Організації виданих нами та нашими колегами.
Також в нас є навчальні фільми відомих тренерів ТА з унікальним контентом.
Запрошуємо на Презентацію та знайомство!
Ми познайомимося, покажемо асортимент, розкажемо про новинки, умови придбання та співпраці, відповімо на ваші запитання.
ЛАСКАВО ПРОСИМО!
ВАШІ КНИГИ НА ШЛЯХУ ДО ВАС!
10:00 – 11:30
ДРУГА ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Наше сучасне суспільство складається з гігантської суміші різних людей, які характеризуються віком, релігією, статтю, культурним походженням, а також відмінностями в характерах, рівні освіти та професії. Всі ці люди мають вроджену потребу в соціальній приналежності до різних «світів» або контекстів, в яких вони живуть і діють. Різноманітність та інклюзія є палкими темами сьогодення, а поляризація, виглядає що є проблемою. Що б ми не думали про поляризацію, вона є реальністю, і нам краще мати з нею справу, ніж заперечувати її. Цей майстер клас дасть вам ідеї, як працювати з поляризацією і як ви можете застосувати ці ідеї в різних контекстах.
Гаррі Ґерт
11:30 – 11:40
ПЕРЕРВА
На презентації ви дізнаєтеся: концепцію журналу і принципи роботи, структуру та рубрики, історію створення, короткий огляд опублікованих тем, умови підписки на видання.
Також ми познайомимо вас з планами щодо розвитку видання на 2025 рік.
Владлена Артеменко
12:00 – 13:30
ТРЕТЯ ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Психотерапія розгортається у реляційному контексті. Багато сучасних теоретиків вважають, що результат терапії пов'язаний з успішним розвитком та переглядом патернів побудови звʼязків, які стають доступними через аналіз стосунків «перенесення-контрперенесення». Хоча перенесення проявляється в нашому повсякденному житті, цей процес стає більш інтенсивним, коли людина входить в терапію.
У цій короткій презентації Рей пропонує опис взажмозвʼязку між перенесенням і контрперенесенням (Little, 2011, 2013, 2016) та прояв в терапії. Ми розглянемо реляційні одиниці его-станів (юніти) (Little, 2006) та їх проявлення як аспект процесу, з особливим акцентом на використанні терапевтом контрперенесення терапевта і напрузі між перенесенням очікувань та реальністю. Учасникам буде запропоновано розглянути ці ідеї у відношенні до їхнього власного терапевтичного методу.
Рей Літтл
Рей є підготовленим та кваліфікованим практиком із понад сорока роками професійного досвіду. Спочатку він навчався як клінічний транзакційний аналітик (TA), а з тих пір здійснив подальше поглиблене вивчення та навчання психодинамічним підходам до терапії та супервізії. Його поточний підхід складається з поєднання реляційного транзакційного аналізу та психодинамічної теорії. В супервізії і психотерапії увага Рея зосереджена на матриці переносу-контрпереносу. Він вважає, що трансформація та зміни відбуваються в рамках цих стосунків, переживаючи минуле в сьогоденні.
Рей є членом Міжнародної асоціації транзакційного аналізу (ITAA), а також є зареєстрованим психотерапевтом і супервізором UKCP. Він також є членом-засновником Міжнародної асоціації реляційного транзакційного аналізу (IARTA).
У 2019 році Рей був нагороджений Меморіальною нагородою Еріка Берна (EBMA) «на знак визнання оригінального та надзвичайно важливого теоретичного та практичного внеску, зробленого в галузі транзакційного аналізу» (ITAA). Цю нагороду присуджено за розробку трьох статей.
Не ми кличемо життя - життя кличе нас (В.Франкл).
Вже кілька місяців і років українці та жителі Європи стикаються зі складними і страшними ситуаціями, які ми ніколи не могли передбачити або очікувати в минулому - війна, що триває і впливає на всі сфери життя, і на даний момент невизначеність - одна з небагатьох констант, які ми сприймаємо як належне.
Це ставить під сумнів багато з того, що ми сприймали як належне протягом останніх років. Невизначеність глибоко впливає на те, як ми розуміємо і втілюємо нашу філософію ТА, етичні настанови, яких ми зобов'язані дотримуватися, а також на те, як ми розуміємо і застосовуємо моделі ТА.
Маючи витоки з освітньої сфери, основна частина моєї лекції буде спрямована на наслідки для розвитку, навчання та освіти. Навчання та викладання стосуються всіх нас, незалежно від нашого віку чи професії.
На основі двох книг, які глибоко вплинули на моє мислення і пов'язані з моїм досвідом роботи в ТА, я буду досліджувати разом з вами силу ТА моделей і ТА-мислення для розвитку надії і впевненості у важкі часи, а також те, як адаптувати процеси викладання і навчання до цих складних часів.
Доктор Сільвія Шахнер
Я живу і працюю у Відні. Мій професійний досвід - це робота керівником в сфері освіти в початкових школах, робота шкільним консультантом у сфері шкільного розвитку, а також приватна практика в якості тренера та супервізора для окремих осіб та груп.
Я отримала ступінь з психології у Віденському університеті і педагогічну освіту в педагогічному університеті, а також пройшла навчання з транзакційного аналізу в Німеччині, Швейцарії та Великобританії. З 2019 року я маю статус TSTA в галузі освіти та працюю з навчальними групами в різних країнах Європи. Моїми особливими інтересами є умови для хорошого навчання та викладання, міжкультурне навчання та конструктивна поведінка у вирішенні проблем. Я працюю з ресурсами, орієнтованими на транзакційний аналіз із системною перспективою.
В останні роки я опублікувала кілька статей про міжкультурне навчання та викладання в мультикультурному контексті, останні з них - у німецькому виданні TAJ та в новій книзі під редакцією Труді Ньютон та Джайлза Берроу: «Освітній тразнзакційний аналіз» (Educational Transactional Analysis). З 2022 року я займаю посаду Президент ЄАТА.
Як побудувати довіру і значущий зв'язок зі своїм партнером, виходячи за рамки сценарію.
Це актуально для романтичних пар, а також для будь-яких близьких стосунків - дружба, мати - дочка, учень - вчитель, колеги по роботі.
Підходить для всіх сфер ТА
Ви коли-небудь намагалися достукатися до іншої людини і наштовхувалися на стіну байдужості або холоду? На цьому воркшопі Алекс покаже вам, як це змінити, щоб ви могли мати успішні відносини співпраці, засновані на принципі «Я в порядку, ти в порядку».
Теза
Чим кращі стосунки ми маємо з собою, тим легше ми знаходимо спільну мову з іншими.
Налагодження контактів - це прогресивний процес, якому можна навчитися і який можна здійснювати свідомо, проходячи певні етапи.
Наші захисні рішення і патерни, звісно, обмежують; вони виключають цілі сфери можливостей. У Сценарії ми створюємо межі навколо патернів мислення, почуттів і поведінки.
Тільки повністю присутня людина може мобілізувати свої ресурси, щоб вступити у відносини з Дорослим, при цьому стримуючи власну тривогу і називаючи потреби / очікування.
Поступове набуття довіри у нових стосунках вимагає уважності до потреб обох сторін та поміркованого рівня контакту.
Що візьмуть учасники з воркшопу
Учасники матимуть можливість поміркувати над власними установками у стосунках і навчитися бути в близькості та співпраці з іншими.
Я знаю, що цей підхід працює, бо використовую його вже багато років. В ході воркшопу буде представлено кілька методів зміцнення зв'язку за допомогою наступних моделей:
Це дозволить глибше зрозуміти рівні стосунків з іншими людьми.
Алекс Пьотровська
Алекс отримала ступінь магістра психології в Польщі та продовжила післядипломну психотерапію, зосереджену на реляційному ТА, в Інституті Метанойя в Лондоні.
Вона працює як психотерапевтка у приватній практиці. Пройшла подальше навчання в Системних Розстановках у Сполученому Королівстві Великобританії та Німеччині.
Алекс розвинула свої навички коучингу під час навчання в TA Works в Оксфорді. Це допомогло їй набути системне бачення груп та організацій. Алекс проводила тренінги в Румунії, Польщі, Україні, Росії, Індії та Гватемалі, в даний час вона керує програмою для організаційних консультантів в Польщі, проводить майстер-класи у Сполученому Королівстві та онлайн.
Вона надає супервізію для тренерів та тренерів, що базується на ТА та системних перспективах.
Як супервізорка вона фокусується на тому, щоб допомогти вам реалізувати свій власний потенціал і супроводжувати вас, підтримуючи ваші сильні сторони і кидаючи вам виклики. Алекс глибоко переконана, що навчання - це спільний процес, завдяки якому ми творчо підвищуємо свою усвідомленість і формуємо реальність. Алекс працює системно, завжди дивлячись на загальну картину і беручи до уваги те, що є видимим і невидимим. Її талант полягає в тому, щоб пояснювати складні концепції доступно і практично.
13:30 – 14:00
ОБІДНЯ ПЕРЕРВА
14:00 – 15:30
ЧЕТВЕРТА ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
Під час майстер-класу ми поговоримо про:
Роксана Ящук - Сертифікована Транзакційна аналітикиня в галузях Психотерапії і Організаціях, PTSTA-P-O-EATA.
Ми всі знаємо про ПТСТР, але цього разу ми розглянемо тему посттравматичного зростання.
На цьому воркшопі ми будемо досліджувати наші внутрішні ресурси та опори, які активізувалися за час повномасштабного вторгнення.
В учасників буде можливість "провести облік" своїх змін та трансформацій, які розвинулися за останні три роки.
Будьте готові до групової дискусії з колегами, обміну думками та відкриттями про себе.
Наталія Єгонська-Спенсер
Засновниця та керівниця ІТАіІП: Інституту ТА та Інтегративної психотерапії. ІТАіІП це освітня установа, яка спеціалізується на сертифікованому навчанні психотерапії відразу у двох методах – Транзакційному Аналізі та Інтегративної психотерапії Річарда Ерскіна.
Крім міжнародної сертифікації з ТА, Наталія також є сертифікованим міжнародним інтегративним психотерапевтом IIPA, тренером та супервізором у галузі психотерапії IIPA – Міжнародної Асоціації Інтегративної Психотерапії.
Наталія практикує психотерапію та психологічне консультування вже понад 25 років.
Протягом цього часу вона працювала, жила та навчалася в Україні та Європі.
Для неї велика честь та привілей передавати знання та ділитися досвідом зі своїми колегами.
Майстер-клас присвячено роботі з професійним вигоранням у психологів, що працюють з клієнтами з актуальною психічною травмою (включаючи ПТСР).
Буде розглянуто історію поняття професійного вигорання та сучасний стан досліджень.
Окремо буде розібрано дослідження щодо професійного вигорання у спеціалістів, що працюють з клієнтами з психічною травмою.
Будуть надано рекомендації щодо профілактики професійного вигорання та запропоновано окремі вправи.
Старков Денис
Я запитав колег, що важливо в темі духовності? Отримав багато відповідей. Зібрав всі питання разом. Цих питань вистачить на семінар, або навіть два.
Я зрозумів. Сприйняття духовності різне. Це про силу та витривалість. А інколи це про збереження та розвиток. А ще - це про віру та про релігію.
Або - це просто про енергію. А ще це про опору. А ще про прийняття. А ще це про сенси. А ще.. а ще.. а ще... Які різні погляди, чи не так? А як їх багато!
Значна кількість питань про духовність в групі. Як духовність кожного поєднується та веде до виживання спільноти? Духовність пов’язана з виживанням.
Це наштовхнуло мене на думку створити простір для духовності. Міркувати та говорити про духовність. Ставити питання та шукати відповіді. І одразу в голові з'явився цілий рій питань:
Цікаво, що відповідей немає.
(Не дуже хороша реклама запрошувати на МК, де тренер сам ще не знає відповіді. Але. Мене підтримує дозвіл, що я не маю все знати. Я можу думати!)
Тому цей МК для того, щоб ми могли задати важливі питання про духовність та створити простір для відповідей. Подумати разом. Це запрошення до прояснення та нормалізації духовності. Гадаю, що саме такий процес веде до трансформації.
Зі свого боку, щиро запрошую це перевірити.
До зустрічі на Майстер Класі!
Сергій Кухарук
15:30 – 15:40
ПЕРЕРВА
15:40 – 17:10
П’ЯТА ЛІНІЙКА МАЙСТЕР-КЛАСІВ
На цьому майстер класі Наталія запрошує поговорити про Національну сертифікацію Практик ТА та Міжнародну сертифікацію в ТА - СТА, TSTA.
Порозмовляємо про стандарти і умови, Handbook, Компетенції. Поділиться досвідом як проходять іспити з досвіду екзаменатора в Міжнародних комісіях.
Також Наталія покаже путівник та карту до сертифікації, зможете проаналізувати власну готовність. В цілому поспілкуємось на тему сертифікацій і вона відповість на питання та надасть приклад професійного логу.
Сертифікація це Дорослий процес, який потребує певного рівня усвідомленості, професійної компетенції, здатності до саморегуляції та рефлексії.
Вміння отримувати, аналізувати, висловлювати і оформлювати інформацію певним чином.
Сертифікація - це підтвердження відповідності компетенції фахівця рівню, який потребує стандарт якості.
Компетентність - це сукупність і сформованість єдиного комплексу теоретичних знань, практичних умінь та навичок із застосування в практиці, розуміння та застосування професійної етичної позиції.
Цей майстер клас буде цікавий тим хто розглядає можливість сертифікації в ТА.
Наталія Ісаєва
Даний МК найкраще підійде починаючим і практикуючим терапевтам.
Ми поговоримо про те, як міркування, сумніви, критика та запитання можуть посилювати терапевта в його роботі і допомагати зростати професійно.
Сніжана запрошує подосліджувати разом, чи є насправді чітка межа між «правильним» і «неправильним» підходом і як гнучкість може бути силою.
Сніжана Ніколаєва
Працює з дорослими клієнтами в індивідуальній і груповій психотерапії.
Запрошую вас долучитися до імерсивного майстеркласу, ключовими темами якого будуть Цікавість. Взаємини з невизначеністю і новим. Навчання дорослих. Спротив до змін. Освітній ТА
Чого очікувати від зустрічі:
Приходьте, буде цікаво!
Лана Коваль
Магістриня психології, викладачка англійської як другої мови (ESL teacher) з 13 річним досвідом, освітня психологиня, тренерка з психоедукації і модераторка дискусійних клубів, trainee for CTA in Education, учасниця робочої групи EATA DEIA Task force.магістриня психології, викладачка англійської як другої мови (ESL teacher) з 13 річним досвідом, освітня психологиня, тренерка з психоедукації і модераторка дискусійних клубів, trainee for CTA in Education, учасниця робочої групи EATA DEIA Task force.
Моя професійна діяльність обертається навколо щирої віри в силу науки та можливостей до змін на краще. Поєднання доказової психології з транзакційним аналізом, викладацької і тренерської майстерності, залученість в перекладацьку, редакторську і дослідницьку діяльність - стовпи моєї професійної ідентичності.
Джерелом натхнення є сучасні методи навчання дорослих, а саме поєднання education з entertainment = edutainment! Що уможливлює залучення всіх его-станів в процес навчання та поліпшує інтеграцію нового в свою особистісну майстерність жити життя якісно і ресурсно.
В період соціальних зрушень важливим стає відчуття буття «тут і зараз» бо минуле вже відбулося. а майбутнє ще невизначено. Де нам брати силу для життя? Як жити, коли виживання виступає на перший план? Як підтримати себе, знайти опору та продовжувати жити? Ресурси під час війни: як наснажити себе.
Ці та інші питання знайдуть відповіді під час майстер-класу. Творча атмосфера та пізнання будуть продуктивнішими за наявності в Вас пластичних матеріалів (будь яких): пластиліну, глини або соленого кольорового тіста.
Ольга Плетка - кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник лабораторії психології малих груп та міжгрупових відносин Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, член ради правління НС "Національна психологічна асоціація", голова Відокремленого підрозділу ВГО "Арт-терапевтична асоціація" у Запорізькій області, член Ради ГО "Українська спільнота транзакційного аналізу", доцент кафедри психології, педагогіки та соціології факультету соціально-гуманітарних технологій та менеджменту Державного податкового університету, тренер-викладач Центру підвищення кваліфікації служби зайнятості, практичний психолог, магістр з фізичної реабілітації та соціальної роботи, арттерапевт, сертифікований практик транзакційного аналізу, фахівець з кризового втручання та психосоціального супроводу.
17:10 – 17:30
Закриття Конференції
Чекаємо на вас і будемо дуже раді вас бачити!
Якщо у вас виникнуть будь які організаційні питання щодо Конференції – звертайтеся на email: ustaconference@gmail.com
З теплом та повагою,
Оргкомітет Конференції УСТА
Тетяна Прус – Голова Орг комітету, Наталія Клименко, Лана Коваль, Світлана Урсатьєва
Олена Кривоніс – Президент УСТА